tirsdag 26. oktober 2010

Oppdatering og en nyhet!

Det skjer lite i dag. Det går noen rykter om portugisisk resesjon og bidrar sammen med en kjip close i USA i går til at markedene er noe ned. Likevel fryktet jeg større fall på morgenen og det viser fortsatt at markedet er sterkt.

Jeg gjorde en meget bra trade fra fredag til i går i REC og den handelen bidro til å senke snittet mitt i REC til 21,67. Dette er et ok snitt for den posisjonen jeg har der nå og vil komme til å ha framover. Golden Ocean er rolig på mandager og til dels også tirsdager. Likevel synes jeg det er veldig greit å være i aksjen. I fjor gikk aksjen fra 7,5 til 11,5 kroner på kort tid i slutten av oktober/begynnelsen av november. På mange måter har jeg nå en grunnportefølje som jeg kommer til å sitte med noen dager, hvis ikke markedet sprekker helt.

Jeg tar veldig gjerne i mot synspunkter på denne taktikken. Nyheten er for øvrig...

Ny nettside! www.aksjehandleren.no. 

Den er riktignok noe uferdig, men det jobbes med å få den fin nok til å sette i gang å bruke den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar