fredag 22. oktober 2010

REC og en annen kjøpskandidat..

Solselskapet REC legger fram tall onsdag i neste uke og forventningene er høye. Dette er én av faktorene til at aksjen har steget veldig mye den siste tiden. Nå kommer det kortvarig nyhetsstrøm om nedgraderinger og nedjsteringer. Dette er for meg en kjøpsmulighet til mer REC. Likevel avventer jeg litt i forhod til å plassere bunnen. REC er veldig tradingstyrt og derfor tar jeg det også med ro når aksjen beveger seg slk. Jeg har en klar strategi på å sitte med aksjen over lengre tid og den vil jeg fortsatt holde på. Teknisk analyse viser også at RSI har vært i taket ei stund. Denne har holdt seg rundt 80 de siste dagene. Fallet i dag svekker også RSI til under 55. Da begynner den å bli attraktiv igjen. Som dere ser av bildene under...
kan REC igjen være attraktiv kjøpskandidat. Jeg vurderer å snitte ned. Blå er aksjekurs, rød er RSI.



Ellers ville jeg også sett på Golden Ocean nå som en sterk kjøpskandidat. Dette er både rate- og sesongbetont. Vurderer helgens posisjoner fortløpende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar