søndag 24. oktober 2010

Aksjenyheter eh.. I morgen.

Ettersom jeg skal ualminnelig tidlig opp i morgen, oppdaterer jeg heller i kveld. Jeg gjorde som jeg sa fredag ettermiddag. Solgt OBX Bear på 25,00 og kjøpte 5000 REC til i closematchen til 21,20. Solsektoren i USA holdt seg greit oppe, mens REC ble knust ned. Jeg snitter ned i forhold til min strategi om å kjøpe på svakhet i aksjen. Beklager mangelfull updatem, men når det blir gjort i closematchen føler jeg ikke at det hastet veldig.

Av nyheter i morgen er det lite, men resultatsesongen fortsetter.

MAKRO
  • Japan:Handelsbalanse september
  • ØMU:M3 september kl 10:00
  • USA:Bruktboligsalg september kl 16:00 
RESULTAT
  • PROD:Resultat pr 3.kv
  • SUB:Resultat pr 3.kv kl 09:00, telefonkonferanse kl 15:00

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar