fredag 22. oktober 2010

Aksjenyheter i dag

Markedet var sterkt i går og jeg handlet nok bjørner litt tidlig. Likevel snudde USA ned, men litt opp igjen mot slutten. Asia stiger noe, det samme gjør oljeprisen. Markedet virker sterkt og slev ikke volatile dager som i går, gjør at USA ender i rødt. Dow Jones hadde en intradagbevegelse på nesten 150 poeng og det er en del for en så stor indeks. Man skal ikke satse mot et slikt marked som nå i lengden..

Jeg tror vi kommer til å åpne noe ned, men jeg er altså noe usikker på hvor lenge jeg kommer til å sitte i bjørner. Kanskje finner jeg andre case. Jeg synes forresten Seadrill ser spennende ut. Skal ikke se bort fra at den kommer til å outperforme markedet i dag. Det er mye selskaper og lite makro som står på dagsorden:

MAKRO
  • Norge:Boligprisindeksen 3.kvartal (SSB) kl 10:00
  • Tyskland:IFO-indeksen oktober kl 10:00
RESULTAT
  • AKSO:Resultat pr 3.kv kl 08:00, presentasjon kl 09:00, selskapets lokaler
  • HAVI:Resultat pr 3.kv, presentasjon Rederiforbundet kl 09:00
UTENLANDSKE
  • Ericsson
  • Honeywell
  • Ingersoll-Rand
  • Schlumberger
  • SEB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar