torsdag 14. oktober 2010

Da har jeg satt en short.

Jeg synes markedet ser noe toppish ut og jeg tror vi kan komme til å gå i rødt om litt. I går kom Aker Soloutions med profitwarning. Hvis man regner litt på dette betyr dette relativt mye mer enn den "julingen" aksjen fikk i går på en svært positiv dag. Den ville fått betydelig mer på en negativt dag. Kommer denne dagen i dag, kan AKSO etter min mening bli veldig tung.

Jeg har shortet 1000 AKSO på 83,90. Med stoploss på ca ei krone.

OPPDATERT: 17:25

Jeg tar ned risikoen over natta og fjerner AKSO på 83,40. Ble ikke store greiene, men dekket kurtasjen og litt til.

4 kommentarer:

  1. Hello! :) jeg mener AKSO kan falle videre, utifra tesen om at negative news fortsatt blir straffet.

    aksjespekulanten

    (ps. driver reklame på siten min? hehe :)

    SvarSlett
  2. Ah.. Beklager. Kan jeg skrive Aksjehandleren? Eller AH kanskje? Var veldig usikker på om jeg skulle slenge på blogspot. Ufint! :)

    Ellers så jeg innlegget ditt i går om konsekvensene av pw'en. Det er jo den jeg følger når jeg setter shorten. I tillegg må jeg ha misforstått teksten i innlegget ditt. Så ut som du spilte på longsiden :)

    Knallbra blogg du har forresten. Høvdingen av alle aksjeblogger..

    SvarSlett
  3. Har forøvrig flytta ned stoploss til 83,90

    SvarSlett
  4. Jeg synes bloggen din er veldig bra. La oss samles om en portal en dag

    AKSJESPEKULANTEN

    SvarSlett